هبوط

احساسات لزوما معنای دقیقی در لحظه ندارند ... هرچه عمیق ولی قسمتی از انها گنگند
من هم گنگ هستم مفهومم مثل گنگیه زندگیست
بشنویم
Tlgrm.me/earsneed

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

نادیده

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ق.ظ

بیا ببینیم تو کدوم جهنم دره ای گیر افتادیم..

که مثلا از کی زبان شعر و غزلمون شد ناسزا و رکیک..

یا اصلا بیا نبینیم!

بیا بریم معتاد الکل بشیم

تو اگه نمیای من خودم میرم

شما نمیفهمید من چی میگم هر وقت بهتون اینارو گفتم جوری نگاهم کردید انگار عقلمو از دست دادم

من مثله ترکیدن لاستیک عقب ،از ششمین تایر اتوبوس ام پر سر و صدا..

یجوری که همتون از مغازه میاین بیرون ببینین چی شده

بزرگ و پر سرصدا و بی اهمیت

همتون میرین تو و میگین هوا گرم بوده مال همینه

راننده هم یه نگاه بهم کرد و رفت سوار شد گفت پنج تا دیگه دارم

نه مسافری از اتوبوس پیاده شد نه کسی براش مهم بود

اخه تاثیری ام نداشت

اهان داشت خدایی پیرزنه که به اتوبوس نرسید داشت خداروشکر میکرد

مکررمکررمکررمکررمکررمکررمکررمکررمکرر

ببین من میخوام فرار کنم ولی اگه فرار سخت تر از وا دادنه بگو تا وا بدم

کی گفته نقطه مقابل خوشبختی بدبختیه

نقطه مقابل خوشبختی میل به معتاد شدن به الکله

به رها کردنه...به حس نکردنه..

هر روز 6 تا ابجو یه دونه ویسکی المانی میگیرم و پشت سرهم میخورم 

میزنم تو گوش دخترم..

همسرمو ترک میکنم ...همه چیزمو میفروشم و الکل میخرم و تموم میشه..مثل خودتون که تموم میشید مگه غیر از اینه؟

به مریضی فکر کن... به دلدرد..به مشکل گوارشی

نمیفهمی.. یادت نمیاد..

به خنده فکر کن..به تک تک لحظه های شادت

ببین داری میخندی!

من میخوام همینجوری محتاج الکل بشم

بخوامش نه بخاطر اینکه یادم نمیادش بخاطر اینکه همونو میخوام..

من میخوام نادیده بگیرمتون

مثل نادیده گرفتن صدایه گذر آب از تویه لوله

مثل وقتی که کرخت میشی درمقابل موسیقی

من تا اوج میرم ولی ببین اگه نرسیدم خودمو میندازم پایین

  • Cma ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی