هبوط

احساسات لزوما معنای دقیقی در لحظه ندارند ... هرچه عمیق ولی قسمتی از انها گنگند
من هم گنگ هستم مفهومم مثل گنگیه زندگیست
بشنویم
Tlgrm.me/earsneed

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Use a horn to wake me up

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ق.ظ


چند ساله پیش راخوب به یاد دارم

زمانی که انتخاب کردم وارد هنر شوم و از هنر موسیقی را انتخاب کردم.

نگاهی ب اطرافم کردم و با خود گفتم:خب!جناحت را مشخص کن!میخواهی ده سال دیگر چگونه باشی!

تنها جوابی که به خودم میدادم آن بود که متفاوت !متفاوت!متفاوت! میخواهم متفاوت باشم ..

هر از گاهی گم میشوم...هربار که تفاوت برایم دوباره معنی پیدا میکند گم میشوم

در دنیایی پر از ابهام

 آدرس را بلدم اما هرچه جلوتر میروم هیچ مکان آشنایی نیست

نه آن باجه آبی همیشگی ،نه بانک کشاورزی

 همیشه میگفتم اگر باجه ابی را ببندند و بانک هم تعطیل شود از کجا باید بفهمم درست امده ام

ادرس همینجاست اما فکر کنم گم شده ام ..

نه ادمها را میشناسم نه رنگ ها!

بسه!چرا انقدر دوست داری دراماتیک باشی؟

مگر ستاره ی کازابلانکا یا چیزی هستی؟

درد های عمیق ماله فیلم هاست ..نه ببخشید واکنش به درد های عمیق ماله فیلم هاست...ژولیت خودکشی میکند..مجنون مجنون میشود..فرهاد کوه میکند

اینها برای فیلم هاست ...دراماتیک بودن را کنار بگذار

دنیای واقعی وقتی برای اشک ریختن برایت نمی گذارد

تا شروع کنی به خالی شدن کنار گذاشته میشوی

بس است ..دراماتیک و انیمیتد بودن را کنار بگذار!

رویا معشوقه ات نیست که هر شب با او میخوابی

رویا فاحشه ایست که به همه میگوید دوستت دارم

به تو هم گفته!شب ها به او فکر میکنی و خودت را انجا تصور میکنی!؟زهی خیال باطل!

رویا دروغ گفته! رویا فقط تئوریست..دراماتیک بودن را کنار بگذار! بدان که وقتی برای وفق دادن نداری بپذیر و جلو برو و تغییر بده ..

متفاوت! اصلا تفاوت چیست مسلمان؟!

گم شده ای..لایه تظاهر به تفاوت و تلاش برای تفاوت رنگ ات رفته! 

خودت که هستی به اندازه کافی سیتیزن مریخ هستی،تفاوت میخواهی چکار!؟

میدانم چند ساله دیگر به خودم میگویم

احمق ،چرا انقدر دوست داری دراماتیک باشی؟

مگر ستاره ی کازابلانکایی چیزی هستی؟

وقتی میگویند :میخواهی قصه ای برایت بگویم که پایانی ندارد؟

بگو نه! نمیخواهم بگویی!

رویا را ترک کن ..دوزش را ببر پایین ...فراموشش کن

تفاوت را بگذار کنار

بیا و کمی دراماتیک نباش


  • Cma ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی