هبوط

احساسات لزوما معنای دقیقی در لحظه ندارند ... هرچه عمیق ولی قسمتی از انها گنگند
من هم گنگ هستم مفهومم مثل گنگیه زندگیست
بشنویم
Tlgrm.me/earsneed

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

That stupid's gotten stupid again

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ


یک تکه از حلقه ی چرخان یک بازی در کازینو بودم یک بازی سخت یک بازی پر ریسک یک بازی حریف طلب 

پولهای زیادی از ان خود کردم با هر بار چرخش هر بار که چشمانم را میبندم میبینم که میچرخانندم و امیدوارند با چشم های پر شوق و بعد زیاد دیده ام شوق چشمانی که میپرد میپرد به فنا میرود الکل ریخته میشود دوباره میچرخانند مرا میچرخانند مرا مست میکنند مرا و مست میشوند هر دم .. میپرستند مرا و میستایم از پایین صورت های رنگ پریده ی مشتاق دور بعد را 

تمام که میشود ظرفیت، الکل دندانش را ول میکند از خرخره شان دستشان را بر میدارند از اندام من و مرا دیگر لمس نمیکنند تا فردا 

آه که دلم تنگ میشود برای لمس کردنشان

سخت است و با قدرت بوی الکل و ماندن میدهد هر دمی که میکشم

یک روز هم یکی امد مطمن لمس میکرد و لطیف جدید بود رشوه میداد تازه بود مجذوب بودم جذاب بود .. بعد از هر سماع به دورش چهره اش زیبا بود مطمن بود برنده بود بیکار بود عادت کردم 

جذاب بودم اول،  جذاب بودند بعدا بقیه

تکه ای از تکه ی زنجیر شدن

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم چرخوندنو نیمدنو پیچوندنتو بنازم

عمو زنجیر باف ادا هاتو بنازم صدای گرگ صدای موسیقی و رامشگریتو بنازم

عمو زنجیر باف زنجیر منو بافتی؟

پشت کوه انداختی؟

پشت گوش انداختی؟

شکوندی؟

شکستی؟

در پلارو تو بستی؟

میخواستی حیرونم کنی؟ که چی بشه ؟ نه ولله

مست و پریشونم کنی؟ که چی بشه ؟ نه بالله

تیز مران به عظتت خمارم به غیر تو حوصله ی هیچ کسیو ندارم

عمو زنجیر باف چشای منو شکافتی ؟

مروارید و عصب هارو تو کافتی؟

عمو زنجیر باف قلب منو ربودی؟

آئورتمو دهلیزمو پکوندی؟

دو شش هامو کبودی؟

عمو زنجیر باف یکو یکو یک

دو و دو و دو مسابقه ی نمردن

مسابقه ی شمردن

مسابقه ی زمونه 

مسابقه ی نمونه 

طرف اومده چی چی اورده؟ غصه و غم با صدای چی؟

چیلیک و تیلیک چیلیکو تیلیک

ببرو بیار 

بخور و نمیر

بکش و نسوز

ترک عادت موجب مرض است ..نه مرض برای تو در نبود سیگار .. مرض برای سیگار در نبود تو و بود تو پیش علف ..سوختم و میسوزم و خواهم سوخت مسئله این است حماقت یا دوباره احمق بودن


  • Cma ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی