هبوط

احساسات لزوما معنای دقیقی در لحظه ندارند ... هرچه عمیق ولی قسمتی از انها گنگند
من هم گنگ هستم مفهومم مثل گنگیه زندگیست
بشنویم
Tlgrm.me/earsneed

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

باید ز

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

و باید زیست حتی در مرگ باران


باید زیست در فریاد باد باید زیست و زیستن باید کرد


زیستن خسته شد از تکرار ما


از تکرار سرنوشت ها و تکرار لعنت ها


جاده ها به اتمام نمیرسند


در خط سفید گم شدیم و


ساعت ها باز زنگ نمیزنند


این خواب پایانی ندارد


واژه ها دیگر حرف نمیخورند


از عمق این روزهای سرد و کور


و ما همچنان محکم ایستاده ایم که باید زیست و زیستن باید کرد


گرد و غبار جاده ها مهر شدند بر پیراهن


و خستگی مثل طاعون هزار ساله رخنه کرده در وجود


سایه ها دور تر از ما قد میکشند


داغ تر از خورشید دلهای ماست امروز


این لحظه این ساعت


نمیگذرد


از اقیانوس ها ستاره , فقط صدای انفجار گسیل میشود


و همه غمگینند


زیستن باید کرد


گریه باید کرد به طراوت


و من اکنون تمام خودم و خودم هارا میبینم که مثل یک کوه راه فرسایش را به جای سالیان در دقیقه طی میکنند


و من سعی کردم.. مثل کبوتری پریدم که پریدن را یاد بگیرم و باز افتادم و با تفنگ زخم زدند


پریدم اما پری نداشتم


بله

باید نوشت و باید زیست درگسیختن


باید دلسپرد حتی به دلیل شاید


باید دل سپرد تا عبور از تکرار . . .


  • Cma ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی